Wat is de beste dag voor het breken van een wereld record?

Hiermee bedoel ik, juist door de weeks, in het weekend of in een vakantie of juist weer niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De dag dat je in topvorm bent en de hele wereld aankan. Daar moet je naar toe trainen, dus een specifieke dag bestaat daar niet voor.

Toegevoegd na 48 seconden:
En dan moet natuurlijk ook alles nog eens meezitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Voor een tijdsrit op snelheid kun je beter in het weekend rijden..

Voor de langste werkweerk ooit gewerkt heb je de hele week nodig.

Voor een record surfen doordeweeks als iedereen aan het werk is.

enz..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat buiten is.. dan natuurlijk op een rustige periode.. als het binnen plaatsvind.. dan maakt het mijn inziens niet veel uit. Hoe dan ook, wel op een dag dat jij je uitgerust voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
record windsurfen door de weeks? Dan moet er wel wind staan :-) hoe verzin je het ... lol +
In de vakantie periode want dan heb je de meeste kans op tegenstanders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat veel records in het weekend gebroken worden, omdat er nogal is wat vrije tijd mee gemoeit is. de langste ketting van paparclips is bijv een record, als je dat onder werktijd doet bestaat er een kans dat je baas je recordpoging onderbreekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je goed in je vel zit, en goed uitgerust bent en vol energie, en goed kunt concentreren, dat is de beste dag voor een record.
dus ik zou zeggen vakantie, of gewoon een dag dat je je toppie voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik voor vakantie of weekend gaan, dan ben je zoiezo beter uitgerust, das heel belangrijk.
De langste dag van het jaar!
Dat is 21 juni denk ik.
Dan heb je er de meeste tijd voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zomerzonnewende, heel goed, veel energie in de lucht ;-) +1
op je verjaardag natuurlijl