Is veelvuldig hard boeren slecht voor je lichaam?

Werd vroeger altijd gezegd.Het is me nooit duidelijk geworden waarom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zou je van hart praten schade krijgen?

Ik denk dat er vroeger wel meer werd gezegd om mogelij k bepaald (aso-)gedrag af te leren.

zoals:
- Aan je navel peuteren dan gaat het knoopje los en vallen je billen eraf.
- Gapen als je klok 12uur slaat dan blijven je kaken altijd open staan.
- Als je gelogen hebt krijg je witte klakplekjes op je nagels

Tegenwoordig houd mijn moeder de kleinkinderen rustig met 'Rust pilletjes'. Ze zijn geel en heerlijk zoet. Als je er daar drie van neemt wordt je rustig en slaap je lekker.
Jaja, waar vitaminen C pillen al niet goed voor zijn. En het werkt.. zolang het tussen de oren zit en niemand een vraag start op goeievraag.nl :)

Toegevoegd na 23 seconden:
hart = hard :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Sjonge wat een typefouten.. sorry, ik ga al naar bed.
Want als je te laat naar bed gaat dan... nee geintje daar heeft mijn mams niets voor :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nou denk het niet. tenzij je er verschrikkelijke pijn aan overhoudt zou het niet goed zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor je lichaam niet, maar voor jezelf is het minder geslaagd. Want als je gewend bent om hard te boeren is het moeilijker om dat zachtjes of geluidloos te doen te doen als je in gezelschap bent.