Wat helpt tegen rode plekken aan de neus bij een verkoudheid?

als je vaak je neus snuit krijg je van die rode plekken aan je neus, hoe geraak je hier vanaf?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Weleda neuscreme werkt bij ons erg goed hiertegen, ook als de neus en om de neus de huid stuk is. Ook Sudocreme werkt goed herstellend, dit 's nachts gebruiken omdat het een witte gloed achterlaat op je huid, als het ingetrokken is, zie je hier niets meer van.
En mogelijk heb je een tubetje Nestosyl creme in huis, dat werkt hier ook prima tegen. Ook Nestosyl laat een witte waas achter op de huid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankje hierdoor ben ik echt geholpen :)

Andere antwoorden (2)

Vettig houden. Vaseline werkt goed, maar ruikt niet zo lekker.
Purol werkt ook goed.
Andere vettige zalven kunnen ook goed werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer je balsamzakdoekjes gebruikt het je er een stuk minder last van.

http://www.kruidvat.nl/kruidvat-balsam-zakdoekjes/p/786850