welke schoenmaat heeft een kindje van ongeveer 8 maanden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe groot zijn/haar voetjes zijn... Dat heeft met leeftijd niets te maken, hoor.

Het beste antwoord

Bijgevoegd de link met de maatvoering, afhankelijk van de grootte van de voetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ongeveer 19/20.
Maar er zit verschil per kindje in.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij de schoenenwinkel kunnen ze het precies opmeten, dat is het beste. Dan heb je altijd de goede maat, beter voor de voetjes van je kleintje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ligt aan de grote van de voet.........

Welke maat heeft een volwassene van 20 jaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen de 17 en 20 ongeveer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd eerst de voetjes opmeten.
Lengte voet 12 - 12,7 cm is schoenmaat 20.

Maar behalve de lengtemaat, zijn er voor kinderen ook breedtematen en die zijn heel belangrijk voor als het kind gaat lopen.
Dat verwacht ik niet met 8 maanden, maar ook dan is een goed passend schoentje belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo rond de 20 denk ik maar; Nooit gokken, in een winkel laten opmeten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als hij/zij nog niet (op straat) loopt zou ik helemaal geen schoentjes aandoen.

geen kledingstuk zo slecht voor een lichaamsdeel als wel schoenen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is bij elk kind verschillend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'wereld antwoord'...!