Wat zijn goede afvalpillen en waar kan ik die kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Pillen om gewicht te verliezen werken niet, of slechts tijdelijk . Beter is om je energiebalans op peil te brengen. Dus om gewicht te verliezen ga je meer bewegen en minder eten (of gezonder eten).

Om goed en verantwoord af te vallen is er maar één mogelijkheid: minder eten, en meer bewegen. Vervang calorierijk voedsel door een magere variant. En heb héél veel geduld! Wat er in 10 jaar aangekomen is, kan je niet in 10 dagen verliezen (of het wordt heel ongezond...) Als hulpmiddel bij het afvallen (als je voor een speciale gelegenheid iets dunner wil zijn, kan je een middel als XLS-medical gebruiken. Dit zorgt dat vet minder opgenomen wordt. Behalve de kosten is wel een belangrijk nadeel, dat je eetgewoonten niet veranderen, en als je ermee stopt komen de kilo's er dubbel zo snel weer aan. (dat geldt voor ALLE afslankmiddelen) Kortom: Veel bewegen, minder(vet)eten, en Geduld, geduld. Het kost jaren om op een gezonde manier een blijvend lager gewicht te bereiken..

Je hoeft niet als start naar de calorieën te kijken. Wat je beter kan doen is kijken naar wat je eet. Hou bijv. enkele dagen een dieetboek bij. Let op de hoeveelheid suikers en koolhydraten. Vet hoeft niet slecht te zijn. Denk aan: Olijfolie, kokosolie,, roomboter, avocado etc. Waar je voor uit moet kijken zijn; harde vetten, palmvetten en gehydroceerde vetten. Nogmaals begin niet aan pillen. Ik heb duizend en één pil gebruikt en het heeft nog noooooit gewerkt! Probeer veel groenten toe te voegen en 2-3 stuks fruit. Verder ben ik het met HansF eens, dat je het gewicht wat je in 10 jaar bent aangekomen je nooit in 1-2-3 kwijt kan raken. Hoe sneller je gewicht kwijt raakt hoe groter de kans op een jojo-effect is. Als jij/u aan dieetpillen gaat, dan pak je de oorzaak niet aan. Zo gauw je stopt met de pillen en je hebt je levenstijl niet veranderd, dan kom je weer aan en met al de gevolgen van dien! Succes! :D

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100