Hoe weet je dat iemand verliefd op je is?

Welke tekenen zijn het belangrijkste?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Oogcontact, hoe hij/zij praat tegen je, toont hij/zij veel aandacht aan je? Lichaamstaal, etc.

Het is vooral goed om te letten of hij / zij veel met je praat, want als je verliefd bent denk je veel aan een persoon en zal je die veel aandacht geven. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou duizend signalen kunnen bedenken, maar gewoon vragen of het zo is, lijkt mij het meest efficiënt.. Wel eng natuurlijk, maar je weet wel waar je aan toe bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben benieuwd naar die signalen:P
de eerste teken dat jou raakt waar je verliefd op kan worden.
Of de teken dat je zeker weet dat dit niks zal worden en de ander blijkbaar andere gedachtes heb..

Belangrijke tekens zijn: aandacht, raakt je aan, wordt zenuwachtig, of gaat uitsloven.. Hangt ook weer van de leeftijd en situatie af..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die laat jou dat weten, in het begin met subtiele boodschappen en als je die niet oppikt, dan zullen de boodschappen heel flagrant zijn...

Kijken zijn denk ik de eerste tekenen, veel te lang aankijken is een eerste symptoom... En dan in je nabijheid willen zijn, gewoon omdat de aandacht getrokken wil worden en die ander het niet laten kan om niet bij je in de buurt te zijn... Dan komt de vraag naar samen uitgaan en samen te delen en voor je het weet, sta je voor een altaar het jawoord te zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de brievenbus rond 14 februari leeg blijft lijkt het me dat die iemand niet verliefd op je is.