Wat te doen nu ik mijn shishapen in het water heb laten vallen?

Ik weet dat het echt heel dom klinkt maar ik heb hem in de wc laten vallen. Jullie vragen jullie vast af; waarom neemt ze dat ding mee naar de wc? Nou, hij lag dus op het randje van het muurtje achter de wc en toen rolde hij erin. Ik heb hem er na ongv 10 sec eruit gehaald. Toen hield ik hem onder de kraan om al dat vieze water eruit te spoelen, en toen beetje zitten schudden zodat het water eruit ging. Daarna heb ik ongv 20 keer harde hijsjes genomen en ging het lampje wel weer aan enzo, maar er kwam maar weinig rook uit. Paar min later ging het lampje pas na 3 sec na de hijs aan, en kwam er geen rook meer uit. Weet iemand hier iets voor!? :(

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je hem het beste nog een dag kunt laten drogen. Ik hoop dat je dat lukt.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ach ik heb ooit mijn mobiel in (de net vol geplaste) wc laten vallen. Ik stond op en hij viel uit de zak van mijn trui.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ooit al mijn elektrische sigaretten op ongeveer dezelfde manier in de wc laten vallen ; daarna deden ze het beter dan daarvoor :lol: Maar dat waren in principe geen wegwerpexemplaren, dus die kon ik goed uit elkaar halen om te laten drogen.

Antwoorden (2)

Het is en blijft een shishapen, dit wil zeggen dat het best goedkoop spul is en dat het jammer genoeg vaak snel kapot gaat. De enige manier dat hij nog zou kunnen werken is dat je elk los te draaien deel losdraait en de aparte delen een nacht laat drogen. Als dit niet werkt kan je hem beter weggooien en een nieuwe kopen, dan valt er immers niets meer aan te veranderen. Wel vindt ik het zeer jammer voor je.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel goed laten drogen. Maar de kans dat wanneer het water er uit is, er nog liquid in de -onvervangbare- vulling zit is minimaal, en water geeft nu eenmaal weinig rook en gier. De batterijen overleven een badje meestal wel, maarja, je kunt hem nu eenmaal niet bijvullen.

Een shishapen is een wegwerpartikel met sowieso een korte levensduur en relatief erg prijzig. Voor het dubbele heb je een goede, betrouwbare elektrische sigaret (tegenwoordig vrijwel overal te koop), waarvan je in geval van nood de atomizer inclusief reservoir kunt vervangen voor een paar euro, waarna je weer weken tot maanden verder kunt. Een flesje liquid heb je al voor 2,50 (internet) tot 5 euro (winkel) in alle denkbare smaken.