Ik vind een jongen heel erg leuk maar ik weet niet of dat hij mij ziet zitten?

Mijn verhaal:
Ik ben een meisje van 15 en ik ben erg verliefd op een jongen uit mijn dorp die 18 is.De jongen in kwestie weet wel dat ik een beetje op hem verliefd ben want een vriendin van mij,die hem een beetje kent,heeft het hem gezegt,doordat zij aan hem vroeg om zijn naam op een verjaardagskaart voor mij te zetten.Dat heeft hij gedaan en later op hyves heb ik hem daar om bedankt en hij heeft dan gezegt dat het niets was en mij nog een gelukkige verjaardag gewenst.Maar voor de rest heb ik eigenlijk nog nooit met hem gepraat en ken ik hem enkel eigenlijk van ziens.Een paar weken zijn dan verstreken en ik ben nog steeds verliefd op hem en daarom ben ik eens gaan kijken naar een voetbalmatch van hem en volgens mijn vriendin heeft hij me opgemerkt want hij keek regelmatig in mijn richting.Als ik dan naar hem keek,toen hij net naar mij aan het kijken was,keek hij weg.Als ik hem nu ergens tegenkom,lacht hij.Maar soms als hij me ziet,kijkt hij gewoon en lacht hij niet eens.Ik ben nog steeds erg verliefd op hem maar zou hij ook iets voor mij voelen?Hij weet toch dat ik verliefd op hem ben en waarom stapt hij dan niet eens op me af?Ik weet niet meer wat ik moet doen?Moet ik hem misschien vergeten?Hebben jullie hier misschien goede raad voor mij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat hij verliefd op je is. Bovendien is hij 18 en jij bent pas 15, is toch een redelijk verschil op die leeftijd. Moet je niet aan willen beginnen joh. Maar om het zeker te weten zou ik hem gewoon uitvragen als ik jou was. Dan weet je het meteen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben tegenwoordig elke dag een dergelijke vraag he!
Nou....hebben we 'm voor vandaag ook maar weer gehad...

Antwoorden (3)

Vraag hem een keer mee uit
gezellig naar de bioscoop of een terrasje pakken.
en dan over van alles praten zodat je elkaar beter leert kennen.
je moet niet te lang wachten want voor je het weet vist een ander hem voor je weg
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij vindt dat ik hem eens mee uit moet vragen,maar ik ken hem niet eens,hij weet dat ik verliefd op hem ben en hij kent me zo van ziens uit het dorp maar voor de rest niet..
En is het niet raar als ik dan zo op hem afstap terwijl ik hem eigenlijk 'niet' ken?Maar ik zal het alleszinds proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om elkaar beter te leren kennen moet je met elkaar praten.
Anders kom je nooit iets van hem te weten
Je hoeft niet verlegen te zijn want dat is hij ook
want als hij weg kijkt als jij naar hem kijkt zegt meestal wel iets.
Je moet hem gewoon bellen of sms en dan spreek je ergens af (zonder vrieden of vriendinnen)
heei(L) Ik had zo iets ook ik vond iemand heel erg leuk en die keek ook vaak, maar volgen smij vond hij me niet luek maar iemand anders, het klink wel of hij je ziet zitten als hij zo naar je lacht? maar je kan tog een x naar hem toe gaan? of een berichtje op hyves sturen van kunnen we niet na voetbal samen wat leuks gaan doen om elkaar beter te leren kennen??

Ik heb nu al iemand anders :P die ik leuk vind (Leuker dan die andere kerel :Z) Wadnt hij doet moeite en die ik leuk vond niet!
xx su6 mei
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn dat niet op jou afstapt omdat hij niet verliefd op jou is. Het kan zijn dat hij verlegen is. Het kan zoveel zijn.

Je kan erachter komen door een praatje met hem te gaan maken, vraag hem mee uit.. Nee heb je, ja kun je krijgen!