Is mijn linker snijtand nog te redden??? uitleg

Ik heb ontstoken tandvlees bij mijn linker snijtand en die snijtand zit ook een beetje los kan de tandarts hem weer goed vast krijgen?

Toegevoegd na 17 minuten:
Het is waarschijnlijk de wortel die een beetje los gekomen is

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Gebit
1.3K
Erna55
7 jaar geleden
Dit kan alleen een tandarts je vertellen die de tand kan onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is verstandig dit door een tandarts te laten onderzoeken. Mocht je vaker last krijgen/hebben van ontstoken tandvlees dan is het belangrijk buiten de tandarts regelmatig een mondhygiënist te bezoeken.

Antwoorden (1)

De kans is groot dat de tand gered kan worden. Zelf goed blijven poetsen, ook het tandvlees moet meegepoetst worden. En de tandarts maakt het rondom de tand extra schoon.