Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je een afspraak hebtbij je gyneacoloog voor controle kan je dan op dezelfde afspraak vraen om je spiraal eruit te halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Verwijderen van een spiraal kost heel weinig tijd, dus misschien doen ze het wel. Mijn ervaring is dat ze het in België wel doen, maar in Nederland weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben zelf van belgie.. dus zal morgen is horen bedankt alvast. zal jullie wel iets laten weten !

Andere antwoorden (1)

Ze zullen het spiraaltje niet tijdens diezelfde afspraak verwijderen, al is het alleen maar omdat er voor de controle een bepaalde tijd is gereserveerd en er dan niet voldoende tijd is om ook nog andere dingen te doen. Vragen kan natuurlijk altijd :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing