ik heb last van mijn linkerheup, hoe komt dat?

Ik heb vandaag last van mijn linkerheup. Als ik buig, loop of daarop leun heb ik pijn. Gisteren had ik er geen last van, ik ben alleen gaan shoppen en fietsen. Vandaag wel. Hebben jullie misschien raad?? Alvast heel erg bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Raad: ga naar je huisarts. Hoe kunnen wij nou raden wat er met jouw heup aan de hand zal zijn?
Ritsuka
9 jaar geleden
Gokje, je draagt je zware rugtas met schoolboeken op 1 schouder?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb precies hetzelfde!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka, idd een zware rugzak, maar heel soms met 1 schouder
Ritsuka
9 jaar geleden
Ja, en daar krijg je dus rug en heupklachten van, ene tas verkeerd dragen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rugtas voortaan op beide schouders dragen

Antwoorden (1)

Gewoon nog even afwachten. Misschien trekt het vanzelf weg. Niet gelijk zo in paniek raken, iedereen voelt weleens ergens iets. Misschien heb je gewoon een verkeerde beweging gemaakt.
Als het over een dag of 3-4 niet over is dan kun je beter wel even contact opnemen met de huisarts.