wat te doen met waterig sperma?

hallo iedereen
Ik ben 17 jaar ik ruk elke dag. Ik had nooit problemen met mijn sperma tot 1 week geleden. Ik had altijd dik en wit sperma vanaf toen ik 13 jaar was nu is het dun en waterig met een klein beetje wit erin ik denk dat dit voorvocht is. Wat is het probleem vloeit mijn sperma terug in mijn blaas? Heeft iemand dit probleem of weet iemand hier wat meer over. Ik weet het allesins niet. Ik ruk elke dag mocht dat de probleem zijn dan stop ik direct voor een paar weken.

Bedank om dit te lezen ik hoop spoedig op serieuze reacties.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
37.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien minder masturberen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is de hoeveelheid veranderd?
(meer geworden)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is echt waterig maar niet echt meer het veek voorvocht met wat wit erin

Antwoorden (2)

Ik ben geen man, maar heb er wel een beetje verstand van.

Het zou inderdaad kunnen komen doordat je elke dag klaarkomt. Sperma heeft gemiddeld 2 dagen nodig om te "verversen" maar dat het wateriger is geworden is niet echt een probleem. Bij elke man verschilt de substantie. De een heeft het dik wit en de ander inderdaad doorzichtiger en vloeibaarder. Het kan in elk geval geen kwaad. Dus vooral doen waar jij je goed bij voelt. En sperma loopt over het algemeen niet in je blaas!

Groetjes, Sharona.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mogelijk is het aantal zaadcellen verminderd, waardoor op dit moment de mogelijkheid tot het verwekken van kinderen moeilijker is. Maak je nu niet druk hierover, dat is niet nodig. Mogelijk is het iets totaal anders, wat onschuldig is. Maar dit is een reden tot onderzoek, maak een afspraak bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
niko
9 jaar geleden
beetje raar,maak je niet druk,onschuldig,en dan...maak een afspraak met de huisarts.hum..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, druk maken is niet nodig, op internet zijn vaak eerst de ernstigste dingen te vinden, wat de oorzaak zou kunnen zijn, het is een mogelijkheid, mogelijk is er ook iets aan te doen om het te verbeteren, of verbetert het vanzelf. Het kan ook een totaal andere oorzaak zijn, daarom niet druk maken, maar wel laten onderzoeken.
Fijn dat je je min motiveert, dat waardeer ik.
niko
9 jaar geleden
de min is niet van mij,want afgezien van dat ik het een beetje raar vond,is het verder een prima antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
OK, bedankt. Dan weet diegene die wel een min heeft gegeven dat ik het waardeer als er een motivatie wordt gegeven, of ik het daar mee eens ben of niet, dan is het prima.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe het een keer per week dan komt het kwakje weer terug. Geen stres niks aan de hand
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik hoop dat je gelijk hebt Baksteen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon eff rust houden het moet weer aanmaken/herstellen geen paniek let ook op je voeding
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt voor all jullie reacties ik zal stoppen voor een week. Hoop dat dit werkt want ik heb geen zin om na de dokter te gaan en zeggen er is iets mis met mijn sperma... ik zou me doodschamen:-[
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus als ik jouw antwoord goed begrijp crea is de consistentie c.q samenhang oftewel de vloeibaarheid van het ejaculaat afhankelijk van het aantal zaadcellen in het ejaculaat..
In jouw link staat dat 1% van het sperma uit zaadcellen bestaat. Dit lijkt mij vooralsnog redelijk veel. Maar terugkomend op jouw antwoord zou je dus kunnen zeggen dat een man die gesteriliseerd is (vasectomie) ook een 'slap' aftreksel heeft. Daar geloof ik niet in!
Dus m.i. staat het aantal zaadcellen in het ejaculaat in geen verhouding tot de viscositeit hiervan. Mvg. TX