Zouden dit insectenbeten zijn?Of een reactie van een nieuwe halsketting?

Toegevoegd na 16 minuten:
Sinds vanochtend heb ik een 15 tal rode vlekjes met een puntje erin onderaan de hals, zie foto.
wat kan de oorzaak zijn? eventueel dacht ik aan allergie van een nieuwe halsketting of insektenbeetjes, maar het kan ook een andere oorzaak hebben, natuurlijk. Herkent iemand dit soort van huidaandoening?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zit maar aan één kant dus zou je zeggen een insectenbeet

Antwoorden (2)

Ik denk een insecten beet.. maar ij weet natuurlijk niet hoe gevoelig jou huid is.. ik zou maar even langs de dokter gaan..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor een insectenbeet, zijn er wel erg veel bij elkaar.
Slechts een mug kan dit nooit alleen veroorzaken.
En nu 5 muggen alleen op dat ene plekje, lijkt me ook niet waarschijnlijk.
Dus blijft over een vorm van allergie voor b.v. nikkel, koper, zilver.