Hoe krijg ik een platte buik in 1 maand tijd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Moed en wilskracht en volhoudingsvermogen en dan de juiste oefeningen voor je buikspieren sterk te maken. Maar het eerste is het moeilijkst.

Veel buikspieroefeningen doen, Pilates hielp bij mij heel goed! Het ging toen erg snel!

Koolhydraatarm dieet in combinatie met buikspieroefeningen. Wel iedere dag minstens 15 minuten doen anders werkt het niet.

De Nederlanders worden steviger, veel steviger. Mannen geven minder om hun figuur en gewicht dan vrouwen. Voor mannen is het eigenlijk toegestaan een bierbuikje te hebben, maar vrouwen worden vaak afgewezen op een rolletje meer. Natuurlijk wil iedereen een strakke buik, sterke buikspieren en in staat zijn je navel te kunnen bekijken zonder een spiegel te moeten pakken. Hier volgen 5 tips om die platte buik te realiseren. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/23344-top-5-tips-voor-een-strakke-platte-buik.html

ligt eraan hoe 'dik' deze nu is de combinatie van oefeningen en minder eten is de meest ideale

Een platte buik krijg je niet door alleen buikoefeningen te doen. Ondanks dat nog steeds heel veel mensen dit denken. Door oefeningen te doen verbrand je vet. Maar (helaas) gebeurt dit niet op kleine delen van je lichaam. Dit gebeurt over je héle lichaam. sommigen hebben dan geluk dat het als eerste van de buik af gaat. Anderen merken dat ze overal dunner worden behalve hun buik. Juist omdat dat dát de laatste plek is waar je lichaam dan de vetreserves verbrand. Wat wel kan is je buikspieren oefenen. Dus in de tijd dat je dan 't vet kwijt bent heb je ook daadwerkelijk een mooi gevormde buik. ----------------------------------------------- Na deze oh, zo teleurstellende boodschap even wat vrolijker nieuws: ----------------------------------------------- Gelukkig staan er vele schema's op internet die je zelf kunt invullen naar leeftijd, gewicht, streven etc etc. Om toch zo snel mogelijk wat af te vallen (en dus een plattere buik te krijgen). ---------------------------------------------- JE EIGEN SCHEMA MAKEN: ---------------------------------------------- Zie: http://www.concept2.nl/24/maak_je_eigen_trainingsschema/ of http://www.runinfo.nl/schema10kmbeginnerdrietrainingenrekenmachine.php ---------------------------------------------- TIPS: ---------------------------------------------- http://www.medicinfo.nl/%7Bceb4f5aa-7786-4022-bf7b-498816465b4d%7D/d_ls934 ---------------------------------------------- VOEDING ---------------------------------------------- Daarnaast is het belangrijk gezond te eten. Nou kan ik je wel 100 sites geven met voedingsschema's. Maar dat ligt er maar net aan wat jij prettig vindt en hoe goed je kunt koken. Dus dat laat ik aan jou over. Ook kun je gaan letten op calorieen die je eet. Weet hoeveel je per dag mag eten en hoeveel je binnen krijgt. Hou dat eens een week bij en kijk of je te veel, te weinig of genoeg binnen krijgt. Kijk dan of je eventueel wat moet veranderen en zo ja: wat dan? eet je te vet? Of eet je gewoon te veel? et cetera et cetera! ---------------------------------------------- Heeeeel veeeeeel succes! ----------------------------------------------

Krijg je nooit. Het is genetisch bepaald en met onze overconsumptie al helemaal onmogelijk. Helaas, zucht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100