Kan je ook een erectie krijgen als je onder narcose bent?

tijdens de operatie een erectie, kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.6K

Het beste antwoord

Ja, dat kan dus wel, zie http://tinyurl.com/ygu92zr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chapeau +

Andere antwoorden (5)

In de film "The World according to Garp" wordt de hoofdrolspeler verwekt door een comateuze stervende met een erectie en een verpleegster die haar kans op een vaderloos moederschap schoon ziet. Goeie Film!

Toegevoegd na 2 minuten:
De hoofdpersoon heet niet voor niets Garp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij gelooft dat dat kan? En dat superman echt kan vliegen? En je op vakantie kan naar Spongebob?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat John Irving dit niet echt heeft meegemaakt, hoewel zijn boek wel gedeeltelijk autobiografisch is.
Doorgaans niet (bijzondere uitzonderingen wellicht wel):
De narcose is tevens spierverslappend en zorgt ook voor een lagere bloeddruk. Bepaalde hersenactiviteiten (prikkels) en hormoonaanmaak (testeron) worden geremd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij wel want je leeft en je onderbewuste is gewoon aan het werk. Ligt er aan waar je onbewust mee bezig bent. Mensen die in coma zijn kunnen je ook horen dus waarom geen erectie als je slaapt of onder narcose bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan alleen als je slachtoffer bent van necrofilie, om maar eens even van je vorige vragen aan te halen. Stel eens een fatsoenlijke vraag of verdwijn anders van deze site!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de vraag niet onfatsoenlijk. Zijn we hier nu al zo preuts dat we het woord 'erectie' niet meer mogen typen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is m.i. helemaal niets mis met deze vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foei SuzyQ, je zei "erectie" :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks mis met deze vraag.
Als je tijdens de narcoseslaap droomt, zou het kunnen.
Een soort ochtenderectie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ochtenderectie houdt geen verband (althans niet noodzakelijkerwijze) met een (natte) droom. Het gaat hier dan ook meer om de vraag of het lichaam technisch gezien tijdens narcose dit proces kan voltooien, mijns inziens kan het wel.