Werken smeerseltjes om af te slanken echt? Verlies ik hier echt centimeters mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

magere smeerkaas op je brood doen becel brood eten veel water drinken sávonds niet veel eten daar val je vanaf de rest is flauwekul

Smeersels helpen niet om af te vallen in centimeters, omdat het eigenlijk niet iets met de huid doet. Je kan beter kiezen voor afslankmassage (word de huid en onderhuid behandeld) of liposuctie (verlies je ook centimeters). Zelf geloof ik niet zo in smeersels of pilletjes ;)

Volgens testen werken sommige middeltjes echt. Ik ben van mening dat dit komt door de aandachtige manier van opbrengen (massage), en niet het middeltje.

Welnee!! Afvallen kan alleen van binnenuit.

Ik heb - toen ik nog jong en mooi was - vanalles geprobeerd. Ook dure smeersels met speciale inwrijfmassageborstels. Logischerwijs doe je dat dan samen met een lijnkuur, hoe dan ook. En dan weet je niet waar je het resultaat aan te danken hebt. Ook deze smeersels vereisen behoorlijk wat discipline: Die van mij moest twee keer per dag een kwartier. Nou en dat komt er niet altijd van......... Er is nu zo'n reclame van spul wat pretendeert dat je zeker 4 cm in omvang zal verminderen als je het gebruikt. Ik heb er over gedacht om dat eens te melden bij de reclamecodecommissie, want volgens mij is het een leugen. Toegevoegd na 1 minuut: Lees ook hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/cremes-smeerseltjes-werken-cellulitis-vetverbranding.30652

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100