Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werken smeerseltjes om af te slanken echt? Verlies ik hier echt centimeters mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
712
Cryofiel
14 jaar geleden
Hahaha! Het meest verbazend is dat er steeds weer mensen zijn die hier echt in geloven, of die in ieder geval de mogelijkheid serieus overwegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen je portemonnee valt er van af ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

magere smeerkaas op je brood doen

becel brood eten

veel water drinken

sávonds niet veel eten

daar val je vanaf

de rest is flauwekul
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Smeersels helpen niet om af te vallen in centimeters, omdat het eigenlijk niet iets met de huid doet. Je kan beter kiezen voor afslankmassage (word de huid en onderhuid behandeld) of liposuctie (verlies je ook centimeters). Zelf geloof ik niet zo in smeersels of pilletjes ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens testen werken sommige middeltjes echt. Ik ben van mening dat dit komt door de aandachtige manier van opbrengen (massage), en niet het middeltje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welnee!! Afvallen kan alleen van binnenuit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb - toen ik nog jong en mooi was - vanalles geprobeerd. Ook dure smeersels met speciale inwrijfmassageborstels.

Logischerwijs doe je dat dan samen met een lijnkuur, hoe dan ook. En dan weet je niet waar je het resultaat aan te danken hebt.

Ook deze smeersels vereisen behoorlijk wat discipline:
Die van mij moest twee keer per dag een kwartier. Nou en dat komt er niet altijd van.........

Er is nu zo'n reclame van spul wat pretendeert dat je zeker 4 cm in omvang zal verminderen als je het gebruikt.
Ik heb er over gedacht om dat eens te melden bij de reclamecodecommissie, want volgens mij is het een leugen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees ook hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/cremes-smeerseltjes-werken-cellulitis-vetverbranding.30652
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding