Zit er in de buurt van Zeewolde een goeie angsttandarts?

De pijn wint nog steeds niet van de angst! Maar er komt een dag dat dat wel gebeurt. En ik wil ook heel graag. Maar zie er als een berg tegen op. Geestelijk maar ook financieel. Maar 1 ding is zeker. Ik ga NIET terug naar me tandarts oude tandarts!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag het even na bij je zorgverzekering.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Wat dacht je van een narcose tandarts?
http://narcosetandarts.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Narcose tandarts nee. Ik wil weten wat ze doen en gaan doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben bezig met me zorgverzekeraar maar ben nog niet echt verder gekomen.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Tja dat verbaasd me enigzins. Als je bang bent voor de tandarts is een narcose toch ideaal. Je voelt niets, je ziet niets en word je wakker is het voorbij. Ze vertellen van te voren wel wat ze gaan doen.
Antoni
9 jaar geleden
Sommige mensen willen graag altijd alles onder controle houden, of in ieder geval de controle niet (kunnen) verliezen. Dat is natuurlijk bij een bezoek aan de tandarts of onder narcose zijnde niet (altijd) mogelijk. Daar moet dus een oplossing voor worden gevonden.

Het beste antwoord

Er zit een speciale tandarts in Beuningen (vlakbij Nijmegen) die gespecialiseerd is in angstige patiënten. Ik ben daar zelf ook geweest. Het is niet naast de deur maar het is een fijne tandarts en als je het ervoor over hebt wil je vast wel 1 keer per jaar iets verder reizen.

Je hoeft er niet tegenop te zien, echt niet. Spreek met jezelf af dat je een afspraak maakt voor een intakegesprek en daarna beslis je wat je verder doet. Het intakegesprek is een orienterend gesprek met de tandarts en hij voert geen handelingen uit. Hij zal, alléén met jouw toestemming, in je mond kijken met een spiegeltje. Hij gebruikt géén haakje bij het intakegesprek. Ik weet zeker dat je dat durft.

Lees ook de ervaringen van andere patiënten op hun site. Je bent niet alleen in je angst voor de tandarts. Wat voor andere mensen geholpen heeft, kan jou ook helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb al verschillende keren op hun site gekeken. Maar de afstand is best groot. 1,5 uur heen maar ook 1,5 uur terug. En 1 keer in het jaar is het echt in het begin niet. 1 keer in de maand of misschien week! En een geld boom groeit er niet in me tuin. En me auto rijdt helaas niet op lucht. Maar ik ga er zeker over nadenken. En wie raad jij dan aan??