Soms zou het kunnen door het openen, dat er minuscule glasscherven afbreken, men veegt dit af voor het geval dat het in de mond of maag terecht zou kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heeft te maken met smetvrees en dat is een psychische aandoening die je niet moet onderschatten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kroonkurken kunnen op het randje een beetje roestig worden wat neerslaat op het randje waaraan jij je mond zet als het kratje wat langer buiten staat dan de bedoeling is, het is een gewenning om het even schoon te vegen.