Dan heb je cupmaat 80AA, zoals je op deze site kunt zien: http://www.borstenforum.nl/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1
Ritsuka
9 jaar geleden
Standaard wordt altijd boven- en onderwijdte gemeten, maar dat is een globale maat. Het ligt vaker aan het model van de bh, en het materiaal.
Ik val zelf soms in B, maar meestal in C.
Wanneer ik op internet shop bestel ik voor het gemak gewoon 2,3 maten van hetzelfde model. Bijv.: 75 B, C (en voor de zekerheid D), en: 80 B en C. (Scheelt tijd in ruilen en verzendkosten.)
Wanneer je in een goede winkel bent is het personeel opgeleid en weten ze precies welke maten en modellen je goed zullen passen.