Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer trekt de zwelling in het gezicht helemaal af na een kaakoperatie?

Ik ben 6 weken geleden geopereerd aan mijn boven en onderkaak, nogsteeds heb ik "hamster wangen " wanneer trekt de zwelling volledig af?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga of laat iemand Arnica D6 druppels of tabletten voor je kopen, dat zorgt dat de zwelling sneller afneemt. Als je nog eens zo'n operatie moet ondergaan, begin dit dan te slikken 3 dagen voor de operatie. Net zo lang slikken totdat de zwelling geheel verdwenen is.
http://www.dekwaliteitsdrogist.nl/products/display/arnica-d6?gclid=CIDDqL3rs8ACFcISwwodJqwABw
Dit is bij vrijwel iedere drogisterij, apotheek en sommige supermarkten te koop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan niemand zeggen. Geen twee mensen zijn hetzelfde. Bij de een gaat het sneller dan de ander. Ook is natuurlijk de behandeling en de behandeld arts van belang. Wat hebben ze gedaan. Geen zorgen het zal vanzelf weer normaal worden. Maar hoe meer jij de focus er op houd, hoe langer het duurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding