Wat te doen bij nek pijn?

Ik ben eergisteren met bandrafte van de band af gevallen. Speed boot was in volle vaart. Ik had een helm op maar die was af gegaan. Mijn nek klapte om op het water. Doet veel pijn, bij elke beweging. Vooral als ik moet gaan liggen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je nek is een heel belangrijk onderdeel van je lichaam, ga naar een arts na dit soort ongelukken, er moet worden onderzocht of je geen blijvende beschadigingen hebt opgelopen, of er wat aan gedaan kan worden. Mogelijk krijg je pijnstilling of een verwijzing naar een fysiotherapeut, nadat je nek grondig is onderzocht. Pas als je weet wat er aan de hand is, kan er een goede behandeling worden gestart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga hier toch maar even mee naar de dokter. Misschien moet er een foto gemaakt worden. Je moet hier niet mee blijven lopen.