Waar zit jouw passie ? Waar ga je voor ?

Het had ook kunnen zijn waar kan ik je voor wakker maken .. maar het is meer de bedoeling dat ik benieuwd ben waar je hart naar uit gaat. Waar leef je voor ? Wat boeit je eindeloos ? Wat maakt dat je alles vergeet en dat je er helemaal in op gaat..

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Mijn passie is mijn werk, ik wil presteren, resultaat leveren en koploper zijn. Eng dus.

Je kunt me wakker maken voor alles met een echte vanillesmaak.

Spiritualiteit en verwante zaken boeit me sterk.

Maar... twee benen op de grond, mijn gezin is belangrijker dan werk (eigenlijk dus de grootste passie) , niets laat me de realiteit vergeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Het leukste is en blijft het onbekende uitdagen en maar kijken waar het schip strandt. Bv. reizen door India zonder alles vantevoren gepland te hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Poezen, poezen, poezen!
Leven zonder stippen en snorren kan ik niet.
Verder ben ik erg gesteld op mijn rust.
Had me dit vòòr mijn twintigste gevraagd, had je een ander antwoord gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Muziek maken: basspelen in onze metalband (dus ook mee de nummers schrijven) en optreden! Da's echt een adrenalinekick!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een super lekker authentiek italiaans gerecht bereiden, van aankoop op de markt tot de mise-en-place
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1) trompet spelen in een Big Band JAZZZZZZZ
2) Mijn zeiljacht
3) ........... MCflurrie M&M bij de macdonalds (Schaam)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Paardrijden, geweldig!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fotografie!!! Zeker weten.
Op de 2e plaats staat muziek.
Ik kan niet reizen,slapen en natuurlijk dansen, zonder muziek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jij natuurlijk