Waar vind ik een tijdelijk verblijf met zorg?

Wegens omstandigheden kan ik(mantelzorger) tijdelijk niet voor mijn moeder zorgen. Waar vind ik een tijdelijk verblijf met zorg in de buurt (Utrecht)?

Toegevoegd na 54 seconden:
Wegens omstandigheden kan ik(mantelzorger) tijdelijk niet voor mijn moeder zorgen. Waar vind ik een tijdelijk verblijf met zorg in de buurt (Utrecht)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste Sem,

Ik ben zelf ook mantelzorger voor mijn vader van 95. Dit is erg intensief en ben er elke dag mee bezig. Laatst wouden ik en mijn vrouw even op vakantie en zaten wij met dezelfde vraag. Op http://verblijvenmetzorg.nl/ vindt je een compleet overzicht van zorgvilla's, zorgresidenties en zorghotels. Op de website zelf staat veel informatie en ook reviews van andere. veel verblijven met zorg zijn geschikt voor tijdelijk verblijf en vakantie maar er staan ook verblijven op die enkel en alleen voor permanent verblijf geschikt zijn.

Ik dat je een mooi verblijf met zorg voor je moeder hier kan vinden!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt! Op http://verblijvenmetzorg.nl/ staan inderdaad veel zorghotels en zorgvilla's. Zo te zien niet alleen voor korte termijn en vakantie maar ook voor permanent te wonen. We gaan ze samen met mijn moeder bekijken en hopen zo een mooi tijdelijk verblijf voor haar te vinden.