Hoe heet zo`n metalen of blikken vervanger van een stropdas?

Er bestaat een stropdas, een strik, maar er is ook een blinkend metalen vervanger. Hoe heet zo iets?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Een stropdas Bolo (of das, cowboy stropdas of schoenveters) is een soort van band, bestaande uit een stuk touw, die samen het bezit is van een broche of decoratieve Barrette. Die Schnürsenkel-Krawatte wurde von Vic Cedarstaff in Wickenburg ( Arizona ) entworfen und später patentiert. De veters stropdas is ontworpen door Vic Cedar Personeel in Wickenburg (Arizona), en later gepatenteerd.

In den USA wird dieser Halsschmuck auch Bola Tie genannt und zu Cowboy- und Western-Kleidung getragen. In de VS deze ketting is ook wel bekend als Bola Tie en gedragen met cowboy-en West-slijtage. In England wurde diese Art der Krawatte in den 1950er Jahren durch die Teddy Boys als Bootlace Ties populär. In Engeland dit type van stand in de 1950 jaar door de Teddy Boys als schoenveter Ties was populair.

1971 war die Schnürsenkel-Krawatte offizieller Halsschmuck von Arizona. 1971, de veters binden ketting was een ambtenaar van Arizona.

Beim Westernreiten gehört das Bolotie zur Ausrüstung des Reiters. Wanneer Western Riding Bolo das, de apparatuur behoort tot de ruiter.

Ausführungen [ Bearbeiten ] [Edit] comments
Ein Bolotie besteht aus einem meist 4-fach geflochtenen Lederband, dessen Enden durch metallene Spitzen, meist aus Silber, verschlossen und verziert werden. Is een Bolo band bestaat uit een grotendeels 4-gevlochten leren riem vouw de uiteinden door metalen spikes, meestal gemaakt van zilver gesloten en ingericht. Die Brosche selbst ist das eigentliche Kunstwerk. De broche zelf is het echte werk van de kunst. Sie ist ebenfalls meist aus Silber , manchmal auch aus Kupfer oder Bronze . Het is ook meestal gemaakt van zilver, en soms gemaakt van koper of brons. Die Metallteile sind gegossen oder aus Blech und Draht gelötet und aufwändig verziert. De metalen delen zijn gegoten of gesoldeerd plaat en draad, en kunstig versierd. Dabei werden Halbedelsteine, vorwiegend Lapislazuli und Türkis , aber auch Koralle , Tierzähne (Wolf, Bär) oder Knochen verwendet. Dit zijn semi-kostbare stenen, meestal lapis lazuli en turkoois, alsmede koraal, dierlijke tanden (Wolf, Bear) of bot gebruikt. Das Metall wird manchmal auch ziseliert, gedrückt, punziert oder geätzt. Het metaal wordt ook vaak gegraveerd, gedrukt, gestanst, of geëtst.

Toegevoegd na 37 seconden:
Deze site is vertaald vandaar deze tekst !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat laatste stuk had je beter weg kunnen laten, de eerst regel alleen was voldoende geweest