waarom moet ik veel plassen als ik heb gehuilt??

altijd als ik heb gehuilt moet ik daarna veel plassen,waarom gebeurt dit en hebben meer mensen dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

Nee geen last van.

Huilen is als plassen
We doen zo moeilijk over huilen. Ons verstand zegt wel dat het mag, maar ondertussen zullen we toch alles doen om het te vermijden, zeker als er anderen bij zijn of de situatie het voor jouw idee niet gepast of onmogelijk maakt. Onbewust zetten we dan toch onze verdedigingen in.

Iemand zei mij eens dat je huilen kunt zien als naar de wc gaan. Je gaat toch ook niet elke keer dat je moet plassen nadenken waarom dat zo is? Stel dat je elke keer als je naar de wc moet jezelf vragen gaat stellen zoals: Waarom moet ik nou alweer plassen? Ben ik zenuwachtig? Heb ik teveel water gedronken, of juist te weinig? Wat is de kleur van mijn urine? Nee hoor, je plast gewoon. Bij het te lang ophouden van je urine, raakt je blaas vol, het voelt ongemakkelijk of zelfs pijnlijk en het vergroot de kans op ontstekingen als je dit vaak doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je stroomt over, emotie maakt dat je overstroomt... dus niet alleen tranen maar ook urine...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik stroom ook over aan alle kanten van emotie. Als ik dit lees...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk bedacht maar niet de reden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zweten was je nog vergeten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een dijkgraaf hier last van heeft kun je hem dan ernstig plichtsverzuim verwijten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Huilen is een uiting van emotie na b.v. een vervelende gebeurtenis. Na het huilen voel je je beter. Je bent letterlijk ontdaan van emoties, je lichaam gaat zich ontspannen en door die ontspanning (zowel fysiek als psychisch) moet je plassen.