hoe krijg je wratten pijnloos weg?

Ik heb al jaren last van wratten onder mijn voet maar niks helpt. Ik heb wratner geprobeert duofilm en ducktape maar niks helpt hebbe jullie raad want ik heb echt schrik voor te vrieze bij de dokter

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
anneliez
9 jaar geleden
Dat bevriezen heb je minder lang last van dan van die wratten, even door de zure appel heen bijten

Antwoorden (3)

Zo'n stikstofbehandeling is niets om bang voor te zijn.
Natuurlijk is dat pijnlijk, maar je moet er wat voor over hebben om van je wratjes af te komen.

Als het echt heel erg is, dan kan de huisarts je doorverwijzen naar een huidarts. Die kan ze wegbranden terwijl je plaatselijk verdoofd bent.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+
En het doet echt niet veel pijn hoor! Je voelt het wel, maar het valt goed mee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Blijven de wratte dan ook weg of kome ze terug?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Blijven de wratte dan ook weg of kome ze terug?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Blijven de wratte dan ook weg of kome ze terug?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Blijven de wratte dan ook weg of kome ze terug?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn dochter had erg last van wratten op haar vingers. Zo erg dat ze haar handen in haar lange mouwen verstopte. Alle genoemde middelen hielpen niet, zeker niet blijvend. Uiteindelijk hypnotherapie geprobeerd en wratten verdwenen en kwamen nooit terug.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kokosnootje, bij mij zijn ze weggebleven na de behandeling met vloeibare stikstof (vriezen), maar bekijk zeker ook de andere ideeën eens.
De meest pijnloze en snelste manier om van wratten af te komen, is het gebruik van cannabisolie. Lees het verhaal van een man, die járenlang last had van een 'cluster' van wratten onder zijn voet, bij deze link: http://www.gebeurtenissen.com/220393497

Voor meer info over deze olie kun je kijken bij de stichting Mediwiet: www.mediwiet.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet laten aanstippen (bevriezen) en ook geen troep van de drogist kopen. Het eerste doet heel erg pijn en werkt soms helemaal niet (zoals bij mij) het tweede werkt ook niet kan brandwonden veroorzaken, maakt de wrat pijnlijk en als je er tegenasn stoot gast het bloeden en krijg je er meer.

Ga naar een huidarts (dermatoloog) die kan een middel voorschrijven. Moet je 's nachts op doen en afdekken met een soort plakband van Leukoplast. Met 2 weken waren mijn wratten allemaal weg. Pijnloos en ze zijn nooit meer terug gekomen. Ik had 1 voetwrat die duurde wat langer maar was ook weg en is ook weg gebleven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees ook de onderste bron even. Het kopje behandeling met aanstip vloeistof.