kent iemand een site waar alle facebook emoticons staan met de codes?

want in facebook chat zie ik maar slecht een paar emoticons staan standaard maar ik wil graag alle emoticons zien zodat ik de codes uit me hoofd kan leren zodat ik ze simpel en snel kan gebruiken in chats of andere dingen die ermee te maken hebben. Bijvoorbeeld zo,n emoticon als iemand stuk gaat van het lachen, die staat niet in de standaard chat en ik weet ook niet hoe ik het moet gebruiken bij dingen.

Toegevoegd na 18 uur:
ik wil weten waar de codes staan van alle emoticons die er zijn en dat zijn er namelijk heel erg veel

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, op deze website kun je de emoticons en codes vinden :) http://facebookblog.nl/how-to/smileys-facebook-codes/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een leuke start, maar er zijn er nog veel meer. Zo zie ik soms ook een omgekeerde duim (unlike), taart, feest, ballonnen enz. Ik zou wel willen weten hoe je die moet maken.