Je kan bij de drogist speciale strips halen, die plak je voor een paar minuten op je gezicht. En wanneer je die eraf haalt, heb je een mee-eter-loos gezicht!

Het doet geen pijn trouwens, en het voelt echt schoon!

Toegevoegd na 9 minuten:
En in tegenstelling tot uitknijpen, wordt je huid niet rood en raakt het niet geïrriteerd. Ook krijg je geen nagel (of van zo'n tangetje) afdrukken op je huid dus je kan na gebruik gelijk de deur uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

stuk voor stuk met het liefst een zakdoekje uitknijpen, daarna goed met alcohol schoonmaken, en dat prikt!
en ik weet het, het is een helse klus, maar het is wel effectief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ze goed rijp zijn kan je ze gewoon uitknijpen.
en anders even wachten
14 jaar geleden
Met een comedonenlepeltje. Je zet hem met de bolle kant op de meeeter en schept als het ware het talg eruit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel goed ontsmetten! Zowel je huid als het lepeltje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je het beste aan de schoonheids specialiste overlaten, die heeft daar een apparaatje voor, ontsmettings middel en heel belangrijk een vergrootglas met verlichting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom een keer bij mij langs, heerlijk, mee-eters uitknijpen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, vooral die waarbij je eerst zo'n geel stukje krijgt en daarna een explosie van etter.
Je huid reinigen. licht scrubben, stomen boven een bak heet water, (dan gaan je porien open en kun je meeeter makkelijker verwijderen zonder hard te moeten druken. met als gevolg rode vlekken). handen wassen, daarna met je vinger toppen (niet met je nagels!) en een tissue daar om heen de meeeters verwijderen. daarna je huid reinigen met een kalmerende lotion +watje. Afsluitend een kalmerende dagcreme gebruiken.

Zo doet de schoonheidsspecialist het ook....

Vooral je huid/ handen goed reinigen is belangrijk anders kan je door bacterien ontstekingen krijgen. En dat is iets wat je echt niet wilt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uienzalf er op en hup weg meeeter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou je kan van alles proberen !
Maar als je er vrij veel hebt zal weinig helpen!
Ik had er best veel altijd .. en scrubben en speciale crèmepjes en andere troep die ik gebruikte werkte allemaal niet !
Je kan ze wel uitduwen maar ze zullen toch weer terug komen...
Alleen de schoonheidsspecialist daar ben ik nooit langs geweest, want waarschijnlijk gaat die ze allemaal uitknijpen en dat voelt niet fijn !!!
Of die je echt helpt dat ze meteen weg zijn weet ik niet, maar dat is het enige wat ik denk dat misschien kan helpen, EN Heel veel water drinken dat helpt wel en daar van krijg je zoweiso een mooie schone huid van.
Succes !