TSS heeft zoals veel mensen wellicht denken niet perse te maken met het gebruik van een tampon of ongesteldheid. TSS is een infectieziekte die jan voorkomen bij open wondjes en kan zorgen voor veel verschillende vormen van medische problemen, ik heb een link er bij gezet voor je mocht je meer informatie willen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ohh ik d8 je kan het alleen krijgen als je tampons gebruikt... maar hoe snel merk je dan de symptomen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gebruik van tampons is wel een van de bekendste (en waarschijnlijk meest risicovolle) manieren om het te krijgen maar als je je tampon regelmatig vervangt moet het niet echt een risico zijn. De meeste symptomen merk je als het goed is al na enkele dagen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okay super bedankt!