Deze is aan het indrogen. Omgeving is niet rood, dus niet ontstoken. Korstje laten zitten
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Mariska400300
3 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Deze vraag ook omdat ( had ik er misschien bij moeten zetten ) er al een paar dagen pus uitkomt. Kwa pijn gaat het wel, meer een erg geïrriteerd gevoel en het klopt. Ben zelf enorm aan het twijfelen. Wil niet voor niks naar de huisarts.
tinus1969
3 jaar geleden
@Mariska400300; de meeste huisartsen doen tegenwoordig (ook) video-consulten of kijken naar (goede) foto's. Bel je huisarts of die op basis van een foto iets kan/wil zeggen. Maak daarvoor een duidelijke foto waarop ook goed te zien is hoe groot de plek is (door er bv een euromunt naast te leggen).