Nee, ze kunnen ongeveer maximaal 4 dagen zonder eten;

Je zou een voederautomaatje kunnen kopen en die op of boven je aquarium kunnen plaatsen. Deze apparaatjes kun je bij veel aquariumwinkels, ook online, kopen. Ze werken meestal op batterijtjes. Je kunt hem vaak instellen op iedere dag wat eten loslaten, of om de dag of bijvoorbeeld 1 keer per drie dagen. De hoeveelheid voer kan je vaak instellen door het schuifje, waar het voer doorheen valt, iets te verschuiven zodat de opening groter of kleiner wordt. Vissen kunnen ook doodgaan van teveel voer. Meestal is 1 keer per 2 a 3 dagen wat droogvoer, dat ze in ongeveer 2 a 3 minuten helemaal ophebben, genoeg voor ze.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee, aquarium vissen kunnen niet 2 weken zonder eten, je zou misschien iemand kunnen vragen om je vissen te voeren terwijl jij weg bent.