Wat te doen aan krakend geluid na het uitspuiten van mijn oren?

Vanmorgen heb ik mijn oren uit laten spuiten bij de dokter. Nu hoor ik steeds als ik me buk of met mijn hoofd schud een krakend geluid en heb ik het gevoel alsof er iets in zit. Kan ik hier iets aan doen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (2)

waarschijnlijk zit er nog wat vocht in je oor,dit kan soms even duren voor dit volledig weg is vandaar dit krakend geluid...dus gewoon nog even geduld...
fremar
9 jaar geleden
Er zit wat water in je oor. Je kunt eventueel je hoofd schuin opzij houden en je oor dichtduwen met je vinger om het water eruit te krijgen.