Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zit altijd vol blaren hoe kan dit ?

Ik kan niet eens een ijsje eten of ik heb alweer 2 blaren erbij (sirieus). Momenteel heb ik weer 8 blaren in mijn mond, ik kom er maar niet van af. Ook kan ik mijn lenzen niet meer verdragen, kan dit er iets mee te maken hebben ? Ook heb ik last van een moe gevoel, terwijl ik lang slaap en ik eet gezond.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
663
Poet
9 jaar geleden
Misschien zoiets? Ik zou even naar de dokter gaan voor de zekerheid.
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/blaarziekten-bulleus-pemphigoid-pemphigus.htm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lang slapen is geen teken van gezondheid,
goed slapen ergens tussen de 7 en 8 uur wel (mag iets langer in de puberteit)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vitamine gebrek? Ik zal er een linkje bij doen die je hopelijk kan helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat het aften zijn. Komt vrij veel voor, maar volgens mij niet met zoveel (8 bij jou) tegelijk.
Het kan verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld door stress, hormonen, virussen of het gebruik van geneesmiddelen.

Kijk eens op onderstaande website voor meer info.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind dat je hiermee naar de huisarts moet. Het zou inderdaad iets van een vitamine tekort kunnen zijn maar bijvoorbeeld ook een allergie. Blijf er in elk geval niet mee rondlopen, zeker omdat je ogen mee gaan doen, daar moet je zuinig op zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding