Om een discussie aan te gaan met andere mensen en jou standpunt duidelijk te maken .
En voor jou recht opkomen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Je waardigheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geeft je zekerheid, en het zorgt ervoor dat je je minder onzeker voelt. Je hebt minder twijfels. Kortom het leven is een stuk aangenamer als je zelfvertrouwen hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een positieve spiraal. Zorgt ervoor dat je zeker bent over jezelf en daar wordt je blij van, en daarvan wordt je weer zeker over de dingen die je doet, en daar wordt je weer blij van, en trots op jezelf, en daarvan wordt je weer blij, en zeker over jezelf enzovoorts!

Goeie vraag! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Redelijk of veel zelfvertrouwen is het halve werk..

Alle tijd en energie die jij niet hoeft te besteden aan onzeker zijn, kun je ergens anders benutten!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het maakt je tevredener, dus gelukkiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens het werk:minder fouten en liefdevol begrip van collega's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles, je hebt geen twijfels meer, geen angsten. Er zal niets meer kunnen zijn die jezelf tegenhoudt.
De meesten leven naar hun eigen angsten en twijfels. Ze laten dingen omdat ze er bang voor zijn. Ze missen hierdoor ook de kansen.

Als je ziek bent, zal zelfvertrouwen je beter maken. Je hebt dan namelijk het nocebo uitgeschakeld. Je hebt dan het optimale placebo techniek te pakken. Je zal behandelmethoden niet meer tegenhouden, maar zelfs bespoedigen.

Ook in het leven zal het je voorspoedig gaan. Omdat het leven je niet meer tegenhoudt, en jij jezelf ook niet meer tegenhoudt. Je kan daardoor optimaal in het leven staan en het optimale uit het leven halen.
Precies wat voor jouw goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfvertrouwen levert niets op!

Zelfvertrouwen heeft niets nodig.
Zelfvertrouwen is bescheiden.

Het is het enige dat je werkelijk bezit.
maar het zal pas ruimte innemen binnen jouw aanwezigheid wanneer eigenwaarde plaats heeft gemaakt.

Eigenwaarde daarentegen heeft altijd bevestiging, verdediging nodig en verlangt naar 'wat het oplevert!'.