Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen roden vlekjes ?

Ik heb begin dit jaar opeens last van roodheid gekregen rode wangen rode plekje op neus , en daarna kreeg ik acne had ik roaccutane genomen voor 5 maanden en ben sinds paar dagen mee gestopt , heb nu clean huid en wat littekens van acne maar echter is die roodheid nog niet weg en vooral op me neus en wangen valt wel nee.
wat kan ik doen ? Niks helpt
Ik dacht misschien dat ik rosacea heb maar ben een jongen van 19 dus ik weet het allemaal niet meer , weet iemand een goede tip? Thankyou!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
767

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Rode vlekjes kunnen allerlei oorzaken hebben. Beste is om naar je huisarts te gaan om uit te zoeken wat de oorzaak percies is. Dan kan je huisarts gericht gaan behandelen.
Niet alle rode vlekjes zijn acne, en roaccutane is zeker niet gezond voor je lever.

Toegevoegd na 1 minuut:
En zelf googlen naar lichamelijke klachten geeft je meestal meer zorgen dan de beste arts op de wereld weg kan nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding