Hoe een zwaar hoofd verhelpen?

Zodra ik ga lopen heb ik last van duizeligheid en het gevoel dat ik elk moment flauw ga vallen, en als ik dan ga zitten voelt het alsof mijn hoofd te zwaar is en moet het ergens tegen aan leunen. Even bijslapen is geen optie, omdat ik midden in mijn toetsweek zit, maar weet iemand een andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Duizeligheid na opstaan en zwaar hoofd kan komen door een te lage bloeddruk. Je zou je bloeddruk even moeten meten.

Daarnaast moet je voldoende eten, want ook van te weinig eten kan je duizelig worden. Met leren verbruik je namelijk ook een hoop energie. Eten met iets meer zout dan normaal kan ook helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zit op dit moment ook midden in een.toets week. Vraag aan je ouders of je een afspraak kunt maken bij de huisarts/dokter. Die zal vast wel weten wat er aan de hand kan zijn en wat je eraan kunt.doen.