Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is gunstiger; meer huurpunten sparen en een mooier huis of gelijk een huis met minder punten?

Ik sta nu 4 jaar ingeschreven om een eigen huisje te nemen en uit huis te gaan; opzich heb ik niet gigantisch veel punten en kom ik al snel terecht in een portiekwoning. Wat is beter; nog even wachten en wat meer punten sparen en dan bijv. een benedenwoning krijgen of juist al wel uit huis gaan maar in een portiekwoning komen en dat je al weer verder in de molen zit?
Heb overigens geen problemen thuis o.i.d.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
576

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou echt even doorsparen, en wachten tot je in aanmerking komt voor iets wat 100% naar je zin is!
Daar zul je achteraf waarschijnlijk veel langer plezier van hebben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou even door sparen of het moet zijn dat je uit huis wil
als je op je eigen gaat wonen kost een hoop geld.
en als je straks een partner hebt kun je een groter huis krijgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent nu 21, afhankelijk van hoe snel het sparen voor iets beters gaat zou ik voor een snelle middenweg kiezen.

Iets wat je wel aantrekt, wat goed voelt maar niet meer te lang wachten, lekker je eigen huisje beginnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zo snel mogelijk op jezelf gaan wonen en je verworven vrijheid gaan gebruiken. Het doet er niet zo toe waar of waarin je woont, het gaat omwat je er mee doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding