Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er als je twee keer de anticonceptie en een morningafterpil slikt op één dag?

Vanmorgen kwam ik er achter dat ik twee keer m'n pil gemist had, dus heb ik die maar ingenomen. Alleen m'n vriend vond het verstandig om ook een morning-afterpil te nemen. Is dit wel goed voor je lichaam?
(Ik heb wel eens eerder twee keer de pil geslikt alleen het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat ik strondchagrijnig was)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je de pil 1x mist is er niks aan de hand. Als je de pil 2x mist, dus 12 uur te laat hebt ingenomen, is het verstandig om een morning after pil te slikken. Maar dan moet dat wel binnen 72 uur zijn nadat je sex hebt gehad. Anders heeft het geen zin om deze te slikken.

En ik lees dat je 2x je "gewone" pil hebt geslikt? Dat heeft geen zin.. Ik kan niet zeggen wat voor bijwerkingen dat geeft, maar het zal niet beter werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing