is het verantwoord om een middel tegen kalknagels met 2 personen te gebruiken ?

Ik heb aan mijn linkervoet aan alle nagels kalknagels.
Ik gebruik nu al vanaf december ‘nailer’ maar het helpt niet echt.
Mijn vader heeft ook kalknagels en hij gebruikt het middeltje ‘scholl’ het lijkt te helpen, is het verstandig als ik hetzelfde middeltje gebruik of krijg je dan besmetting enzo ?

Ik ga over 2 weken op vakantie, wat kan ik eraan doen zodat niemand het echt merkt ? ik ben een jongen dus nagellak gaat niet ?
(het hoeft dan niet al weg te zijn, maar het moet gewoon niet zichtbaar zijn)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik zou naar een pedicure gaan en je nagels dun laten vijlen met een speciaal apparaatje en naar de huisarts voor medicijnen, ik heb ze zelf ook gebruikt en mijn kalknagels zijn weg ,dit duurt wel drie maanden maar vandaar dat ik zeg ga naar een pedicure en laat ze voor je vakantie bij vijlen. En NIET hetzelfde potje gebruiken als je vader want kalknagels zijn besmettelijk. succes

Kalknagel is bemettelijk. Als je er van af wil, lijkt het me niet handig om dezelfde tube te gebruiken. Koop je eigen behandelsetje, en kijk gewoon niet al teveel naar beneden tijdens je vakantie. Dat doen andere mensen ook niet. Al je de behandeling goed voortzet ben je er het snelste vanaf. En bedenk: je vindt het zelf altijd erger dan een ander! Geniet van je vakantie!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100