wat gebeurt er als een lege waterballon naast je oor wordt ontploft?

Dat is dus net een half uur geleden gebeurt. Ik hoor nu wat minder met mijn linkeroor blijft dit voor goed of niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja...je blijft dovig. Met een beetje pech zal dit zich uitbreiden en wordt je volledig doof.

Het beste antwoord

over het algemeen herstelt je oor zich vaak vrij snel weer..
zal me er niet al te veel druk om maken...
echter levert dit uiteraard wel gehoor beschadiging op...
maar niet zo erg in de mate dat je je zorgen hoeft te maken denk ik...
als je het niet vertrouwt ga dan even naar de dokter
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vervelend dat dit is gebeurt.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over blijvende schade aan het oor. Waarschijnlijk is het met een paar uurtjes/dagje weer beter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een vriend van mij kreeg vorige week zo'n voetbal toeter bij zijn oren, als grap. Hij hoorde in eerste instantie niets met dat oor, later een piep, nu hoort hij weer goed. Zal me dus nog even niet druk maken als ik jou was..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tegenwoordig is bolima een trend, succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Duidelijk, sterk en concreet antwoord