Wat zijn deze bultjes op mijn elleboog?

Ik heb het al best wel lang, maar heb er verder geen last van. Het zit op beide ellebogen, maar op mijn rechter is het iets erger. Ben gewoon benieuwd wat het is.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ziet eruit als verstopte haarzakjes. Die zijn verbonden met je zweetklieren. Wanneer er druk op de huid wordt uitgeoefend, bijvoorbeeld door strakke kleding of wanneer twee huidlagen op of tegen elkaar gedrukt worden, blijft zweet in het haarzakje achter. Dat irriteert de huid, en dat toont zich als kleine rode bultjes.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn arm zit ook onder met deze bultjes, is er misschien een oplossing waar je van weet?
Amadea
9 jaar geleden
Draag luchtige ruim vallende katoenen kleding. Mijdt hitte, zoek zoveel mogelijk de koelte op. (Niet zonnebaden en geen saunabezoek, bijvoorbeeld). Douche met lauw water en droog je daarna goed af. Drink veel water.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!!