Waar kan ik een goede persoonlijke uitvaartverzorger vinden?

Mijn vader is overleden en ik zoek een goede uitvaartverzorger in de buurt van Rotterdam. Er is veel keus en ik weet echt niet waar ik moet zoeken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Als eerst gecondoleerd met je vader. Er zijn heel veel websites waar je uitvaartverzorgers in de buurt kunt bekijken. Een van de beste websites is http://mooisteuitvaarten.nl/ hier staat ook veel persoonlijke informatie over uitvaartverzorgers en informatie over de diensten die ze leveren. Ik hoop dat je een iets aan dit antwoord hebt in deze vervellende periode.