Kan ik bij het overstappen van het roken naar de E-sigaret dezelfde verschijnselen krijgen als na het stoppen met roken?

Ik bedoel o.a. het toenemen van het gewicht.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
door het stoppen met roken gaan mensen vaak meer snaaien, ze willen wat te doen hebben met de handen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen ja je komt iets aan in gewicht.
Ik ben ermee gestopt na ruim 4 maanden omdat ik er teveel bijverschijnselen van kreeg.
Dit wil niet zeggen dat dit bij iedereen zo is natuurlijk.

Antwoorden (1)

Nee, als je gaat E-roken (dampen) dan krijg je nog steeds nicotine binnen, en veranderd er niet veel. Je krijgt er alleen een wat droge mond van waardoor je wat meer water moet drinken. Ik doe het zelf nu 1 week en ben er heel tevreden over.
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Klopt, maar dan moet je wel voldoende hoog in nicotine gaan zitten.
Als je gaat dampen en gelijk je nicotine-inname wil minderen kon je wel eens moeilijk krijgen.