Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet ik opletten voor een goede rolstoel?

Mijn oma is moeilijk ter been, en zit al een paar jaar thuis en is erg afhankelijk van mijn opa. Hij heeft hierdoor ook weinig tijd voor zichtzelf. Mijn oma zou graag een eigen rolstoel hebben, lenen is geen ootie omdat ze dan nog steeds afhankelijk is.

Nu wilde ik haar alleen of misschien in samenwerking met de familie een rolstoel kado doen, maar ik ben echt een leek op dit gebied. Dus mijn vraag waar moet ik opletten zodat ik een kwalitatief goede rolstoel heb, voor een (ondertussen) redelijk stevige vrouw.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)