Kun je genezen na een chakra healing?

Pijn weg
Stijfheid weg
Als je slecht loopt na de sessie weer goed lopen

(regulier circuit onverklaarbaar / psychosomatische)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Natuurlijk kun je genezen NA een chakra-healing. Het is zeer de vraag of je dan geneest DOOR die chakra-healing.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je iets meer vertellen over je klachten?
Mijn moeder heeft zelf lang last gehad met lopen, regelmatig last van pijn in de enkel en kon er niet te veel gewicht op dragen. Het werd zelfs zo erg dat ze moest lopen met een wandelstok. Chakra healing heeft ze geprobeerd, maar bleek geen tot amper effect te hebben. Volgens mij had ze ook dat het maar tijdelijk werkte, maar dat weet ik niet zeker. Zal ik wel navragen.
Ze is daarna naar een gezondheidscentrum gegaan en die gaven haar het advies om te ontzuren. Dat is het reinigen van je lichaam van giftige stoffen (details weet ik ook niet). Ik weet niet 100% zeker of ontzuren haar geholpen heeft, ben zelf nogal sceptisch over dit soort geneeskunde. Maar mijn moeder beweert dat ontzuren haar geholpen heeft. Het probleem is niet weg, ze kan nog steeds niet te veel gewicht er op dragen, maar de pijn is een minder zegt ze en ze kan weer zonder wandelstok lopen. Nogmaals, ik weet niet wat jouw klachten zijn, dus ook niet of ontzuren jou kan helpen. Misschien moet je even de linkjes doorlezen en een vrijblijvend gesprek ergens nemen bij zo'n centrum. Succes! Bronnen:
- http://www.ontzuren.nl
- http://www.zonnevlecht.nl/behandeling/ontzuren-en-ontslakken.html
- http://www.dehorizon.info/inhoud/ontzuren/ontzuren.html

Antwoorden (2)

Mijn ervaring is heel duidelijk dat chrakra 'healing' tijdelijk is.
Het verlicht de pijn, die wel weer terug komt en dan ga je dus weer naar de volgende afspraak.

Antwoord het is tijdelijk, dus nee je geneest niet, het verlicht de pijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het bestaan van chakra's is niet wetenschappelijk aangetoond: bijgevolg moet je er in geloven.
Als jij gelooft dat een chakra healing heilzaam is, dan zal wellicht het placebo-effect in werking treden, en zal je dus heilzame gevolgen ervaren.
Dit kan geen kwaad, maar genezing door een chakra healing zit er helaas niet in.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het grappige is dat er zelfs een placebo-effect is als je er NIET in gelooft. Je onderbewuste is dus voor de gek te houden zelfs als je bewuste er niet intrapt.
Rieneke1
9 jaar geleden
Grappig Attercopus! Ook een indirect placebo-effect bestaat, als je je dier iets onwerkzaams toedient.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zijn er eigenlijk wel eens nette placebostudies gedaan met dieren?
Rieneke1
9 jaar geleden
In mijn opleiding is daar wel over gesproken, maar dan zou ik de boeken weer in moeten duiken.
Maar blijkbaar straalt de positieve verwachting van het baasje af op het dier.