dringend. Net zowat 15 energiedrankjes in wanhoop opgedronken

Ik hoop dat er iemand online is.
Uit wanhoop 15 energiedrankjes gedronken, ik heb nog zin!
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat belangrijk is in deze vraag : Je stelt dat je uit wanhoop 15 energiedrankjes hebt gedronken. Waar bestond de wanhoop uit ?
Ik denk dat je voorlopig niet kan slapen ...

Het beste antwoord

Je kunt hartkloppingen krijgen door veel van dat spul te drinken. Dat voel je wel of meet anders je polsritme eens. Is dat erg hoog, 90 à 100 of meer in rust, dan is het verstandig om contact met de huisartsenpost op te nemen. Met dergelijke hoeveelheden stimulerend spul speel je absoluut met je gezondheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de raad gevolgd van deze vriendelijke persoon
en ben ermee gestopt ( viel niet mee )
Dank!

Andere antwoorden (6)

Dat is veel te veel!
Waarom doe je dat?
Mijn broer drinkt ook elke dag energydrank maar niet zo veel.
Volgens mij is dat zelfs slecht voor je hart!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerste warme thee drinken en absoluut GEEN paracetemol inslikken. Zorg dat je meee staat ipv zit zodat je het sneller verteert. Voor de rest kan ik ook niks verzinnen. Maar t is absoluut een grote mate chemisch stoffen dat nu in je lichaam zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel de huisartsen post! Je loopt risico op hartritme stoornissen!!! Waarschuw iemand in je omgeving zodat je niet alleen bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snel afleren die gewoonte het is echt schadelijk en niet alleen voor je gebit. ik ken iemand en hij dronk 3 blikjes per dag hij moest stoppen van zijn huisarts omdat het schadelijk was voor zijn lichaam. (erg schadelijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel je huisarts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een 13-jarig meisje uit Amersfoort is bijna in coma geraakt nadat ze 20 blikjes energiedrank op had gedronken. Tijdens een schoolkamp had het meisje de drank ingeslagen bij een supermarkt.

In 24 uur tijd dronk ze de blikjes leeg en was ze de hele dag hyperactief. Eenmaal thuis stortte ze in.

Volgens De Telegraaf is ze aan de dood ontsnapt, omdat haar hart door de overdosis cafeïne op hol had kunnen slaan.
Bronnen: