Wat kan ik doen tegen een slapperig gevoel?

Ik voel me slap laatste tijd, is er iets wat ik kan doen? Liefst iets "natuurlijk" ->Geen pillen of dergelijke

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Weeg je genoeg? Ben je niet ziek?
Als je gewoon een normaal lichaamsgewicht hebt, en niet ziek bent:

Eet eens iets met veel suikers, eet een zak snoep op, kikker je van op.
Eet/drink iets met veel zouten (bouillon/cupasoup)
Pak voldoende slaap, maar niet te veel (hier wordt je duf van).
Probeer een dagdoel te stellen, als je geen doel hebt om op te staan, blijf je de hele dag wat lui.
Ga eens een keer lekker sporten, en neem daarna een warme douche.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je zou kunnen gaan beginnen met krachttraining. pushups bijvoorbeeld. slapperigheid wordt, naar mijn mening, opgewekt doordat je vaak de hele dag weinig beweegt. je voelt je ook wel suf. door te bewegen voel je je vaak wat sterker. je zou ook wat meer koolhydraten kunnen eten / drinken. het kan zijn dat je een lage bloedsuiker spiegel hebt op het moment