Hoe krijg ik op een goedkope wijze meer bekendheid voor mijn telefonische advieslijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Reclame maken. Dat gaat tegenwoordig het makkelijkst en het goedkoopst via sociale media. De sociale media lijken nu de gewone mond-tot-mondreclame bijna te vervangen. Je kan onder meer gebruikmaken van Facebook, LinkedIn en Twitter, maar er zijn nog meer sociale media te noemen. Maak een profiel aan op Facebook en zorg dat je veel vrienden en veel likes krijgt. Vraag je huidige cliënten ook om je Facebookpagina meer bekendheid te geven. Maak, als je dat nog niet hebt, een LinkedInprofiel en zorg dat je daar veel contacten krijgt, die jouw vaardigheden en deskundigheid op je LinkedInpagina kunnen aanbevelen. Schrijf regelmatig, bijvoorbeeld één of twee keer per week, een nieuwsberichtje over je telefoonlijn op Twitter met een verwijzing naar je Facebook- en je LinkedInpagina. Misschien kan je ook een cliënt of een kennis vragen een Wikipedia-pagina over je bedrijf te schrijven. Als bedrijf zelf een Wikipedia-pagina schrijven, mag voorzover ik weet, niet. Op die pagina kan je ook verwijzen naar je profielen op de sociale media. Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_media zijn de links te vinden van de populairste sociale media. Toegevoegd na 7 minuten: Ook kan je je laten interviewen door een (lokale) krant of een huis-aan-huisblad in je regio. In overleg kan je daar een advertorial van maken. Dat is een combinatie van een advertentie met een redactioneel (editorial) artikel. Advertorials zijn regelmatig te vinden in huis-aan-huisbladen. Hier zijn echter waarschijnlijk wel enige kosten aan verbonden.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_media

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100