Hoe hebben chirurgen het bij een langdurige operatie wanneer ze opeens naar het toilet moeten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zag van de week toevallig bij Grey's Anatomy dat een luier om hebben dan een goede uitkomst kan zijn. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah gootje, zie het al voor me
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij moet in houden.

Het beste antwoord

Een langdurige operatie doen ze nooit in hun eentje. Er is een heel team en iedereen heeft zijn eigen taak. Als je even niets te doen hebt kun je dus makkelijk naar de wc. Ik neem echter aan dat ze dat zoveel mogelijk voorkomen (niet te veel drinken), aangezien je dan weer helemaal opnieuw moet wassen...
Daarbij kun je je blaas aardig trainen. Maar ik denk dat ze er in de planning vast wel rekening mee houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij een langdurige operatie zal er altijd een collega zijn die het over kan nemen, dus kan hij/zij even naar het toilet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die gaan gewoon... Geen probleem... Dan wordt er even gepauzeerd of anderen nemen het even over... Dat kan gewoon hoor... Een chirurg is geen fakir of magiër hoor...