Ik weet niet of je te kritisch bent.
Mogelijk heb je zoveel kennissen om je heen dat er geen ruimte is voor een échte vriend!
Iemand waarmee je alles kan delen en zo je zelf schrijft; lenen zonder vragen. Vertrouwen is dat dus!
Iemand die jou altijd in je waarde laat, dat is een goed vriend.
Misschien moet je eens in je kennissenkring op zoek gaan, wie er een goed vriend voor je kan zijn. Maar meestal weet je dit wel en wanneer hij of zij er niet bij zit, komt zo iemand vast wel in je leven.
Ik bedenk altijd wanneer ik veel mensen om me heen hebt, of dat er te veel mensen om me heen willen zijn. Wie voegt wat toe aan mijn leven en wanneer ik bij iemand het antwoord krijg van mezelf; Niks. Dan laat ik dat voor wat het is en steek er zelf geen energie in. Of ik laat het geheel los.
Ware vriendschap is heel belangrijk in je leven, een maatje waar je alles kunt vertellen, zonder veroordeeld te worden. Die jou laat zijn wie jij bent.
Wanneer jij verlangt naar een ware vriend, dat uitstraalt, zal hij of zij er zeker zijn of komen.
Wanneer jij gesloten bent of je afsluit, straal je die energie ook uit en zullen mensen vaak alleen opervlakkig naar jou toe blijven.
Verlang, stel je er open voor! Dat is m.i. de weg!
Succes hoop echt dat je een ware vriend mag ontmoeten!